Nepotrpíme si na zákonných 14 dní, pretože sa to niekedy ani nedá stihnúť. U nás môžete tovar vrátiť do 90 dní od doručenia objednávky.
Úplne úprimne: robí nám to neplechu v účtovnom systéme, nesedia nám potom stavy skladov a nejaký ďalší zákazník by sa kvôli tomu mohol hnevať. Peniaze Vám však po obdržaní vráteného tovaru zašleme obratom a vy si tak budete môcť pokojne objednať to, za čo by ste ho inak vymenili.
Všetko pekne pohromade nájdete na stránke Vrátenie a reklamácia na našom webe.
My Vám hneď potom, ako tovar obdržíme, vrátime peniaze na Vami zvolený účet. Správnu veľkosť či iný tovar si potom, prosím, objednajte ako novú objednávku.
Nemusíte, vrátenie tovaru je u nás zdarma. Stačí vyplniť formulár v sekcii Vrátenie a reklamácia kde sa taktiež dozviete presný postup a možnosti vrátenia tovaru.
Všetko pekne pohromade nájdete na stránke Vrátenie a reklamácia na našom webe.
My Vám hneď potom, ako tovar obdržíme, vrátime peniaze na Vami zvolený účet. Správnu veľkosť či iný tovar si potom, prosím, objednajte ako novú objednávku.
Vrátené objednávky spracovávame raz týždenne. Peniaze posielame späť ešte ten istý deň, kedy vrátenie spracujeme. V súčte s dobou prepravy späť k nám to zvládneme poväčšine do týždňa, v sporadických prípadoch do dvoch.
Pokiaľ je Vami objednaný tovar v momente objednávky skladom odošleme ho hneď nasledujúci pracovný deň. Je jasné, že aj u nás sa môže niečo zadrhnúť, ale musela by to byť naozaj veľká náhoda. Tovar Vám následne prepravná spoločnosť, s ktorou spolupracujeme, doručí v priebehu 2-3 pracovných dní.
Všetky informácie o cene a možnostiach dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.
Áno, len nám o tom dajte prosím vedieť, ideálne s jasnou poznámkou v objednávke, v ktorej uvediete, kedy si prajete tovar odoslať.
Dopravu zdarma poskytujeme pri všetkých objednávkach v celkovej hodnote nad 50 EUR.
Ak je Vami objednaný tovar skladom, odošleme ho nasledujúci pracovný deň po pripísaní platby.
Objednávku je možné uhradiť platobnou kartou (vrátane Apple Pay), prípadne na dobierku.
Zľavový kód môžete uplatniť priamo v košíku pri objednávke. V prípade darčekovej poukážky je postup úplne rovnaký - aj na nej totiž nájdete zľavový kód.
Pri zľavových kódoch v rámci našich špeciálnych ponúk a akcií sa snažíme platnosť kódu vždy výslovne uvádzať. Pri darčekových poukážkach platí, že ich platnosť je minimálne jeden rok od dátumu zakúpenia.
Ak sa Vám nepodarilo platbu kartou zdarne vykonať na prvý pokus, poslali sme Vám e-mailom odkaz, cez ktorý sa o to môžete pokúsiť znova. Ak to ani potom neprebehne úspešne, kontaktujte nás prosím a my Vám spôsob platby zmeníme - napríklad na starú dobrú dobierku.
Asi tak, že Vám hneď nasledujúci pracovný deň pošleme potvrdzujúci e-mail, že sme tovar odoslali.
Nie, túto možnosť v súčasnosti neponúkame.
Miery uvádzané v tabuľkách veľkostí sú spravidla mierami oblečenia, nie postavy. Pre ideálny výber je preto napríklad v prípade, že si chcete zaobstarať bundu, nutné počítať aj s ďalšími vrstvami.
Výnimkou sú tabuľky veľkostí košieľ, tu ide o miery postavy. V ostatných prípadoch sa snažíme v situácii, keď ide o miery postavy, túto skutočnosť v tabuľke výslovne uvádzať.
Nie, na košele na mieru sa nešpecializujeme. Platí ale, že látky, ktoré pri výrobe našich dobre sediacich košieľ John & Paul používame, sa môžu s tými, z ktorých sa vyrábajú košele na mieru, smelo rovnať.
Vždy vychádzajte z informácie na štítku, prípadne z informácie uvedenej v popise daného kusu oblečenia.
Vychádzajte zo svojej obvyklej veľkosti a korigujte ju informáciou, ktorú nájdete v popise produktu - ak majú Vami predvybrané topánky nejakým spôsobom nezvyčajné číslovanie, tak túto informáciu v popise uvádzame. A keď sa náhodou na prvýkrát netrafíte, vôbec nič sa nedeje, topánky môžete bez problémov vrátiť a objednať si správnu veľkosť.
Áno, vzorky vôní štandardne ponúkame. Pre objednanie rozkliknite detail produktu a vyberte variant vzorku, zvyčajne s objemom 1-2 ml.
Napíšte nám prosím e-mail alebo zavolajte. Pripravte si číslo objednávky, aby sme mohli overiť, že išlo skutočne u nákup u nás. My reklamáciu následne posúdime a pošleme Vám novú skrutku.
Pokiaľ nejde o reklamáciu (prípadne nejde o kľúčenku zakúpenú u nás), môžete si u nás skrutku individuálne objednať za 12,90 EUR. Aj v takom prípade nás prosím kontaktujte.
To Vám bohužiaľ nevieme presne povedať, pretože to je veľmi individuálne podľa obdobia, kedy nám košele dôjdu a rady ďalších faktorov. Vždy si však môžete nastaviť strážneho psa, ktorý Vás ihneď po naskladnení bude o tejto skutočnosti informovať.
Zvyčajne áno, hoci to asi nebude s naším štandardným bleskovým dodaním. Pokiaľ ale vydržíte do budúceho naskladnenia, kontaktujte nás a určite to nejako vymyslíme.
Všetky informácie o možnostiach opravy a rekonštrukcii rámových topánok nájdete na stránke Najčastejšie otázky ohľadom rekonštrukcie rámových topánok.
V súčasnosti bohužiaľ nie.
Výhradne áno, naším hlavným cieľom je totiž, aby sa u nás každý muž vybavil od hlavy až po päty, od oblečenia až po kúpeľňu. Čas od času u nás ale nájdete aj limitované dámske verzie niektorých výrobkov, napríklad kľúčenky Orbitkey.
Na väčšinu tovaru ponúkame štandardnú dvojročnú záruku. Pri niektorých výrobcoch, napr. pri výrobkoch austrálskej značky Bellroy, je ale táto lehota predĺžená na tri roky.
Otvorte sekciu Vrátenie a reklamácia na našom webe a postupujte podľa informácii tam uvedených.
My Vám hneď potom, ako tovar obdržíme a posúdime oprávnenosť reklamácie, vrátime peniaze na Vami zvolený účet.
Nie, originálny obal k reklamácii vyžadovať ani nemôžeme.
Tovar zabaľte jednoducho tak, aby sa pri preprave nezničil, teda napríklad slamený klobúk neskladajte, ale dajte ho do veľkej škatule, v prípade krehkého tovaru potom tento v balíku vysteľte vhodným fixačným materiálom - dobre poslúžia napríklad staré noviny.
Hneď ako to len bude možné. Pokiaľ je riešením reklamácie vrátenie peňazí, vybavíme to maximálne do dvoch týždňov. Pokiaľ sa jedná o opravu, budeme Vás o jej rýchlosti informovať. Vždy však ctíme zákonnú 30-dňovú lehotu.
Ak je to viditeľné už napr. z poškodenia krabice, balík od prepravcu nepreberajte, len nás kontaktujte. My sa s prepravcami dohodneme a k Vám medzitým vyšleme nový balík. Pokiaľ závadu zistíte až po rozbalení, napíšte nám, všetko obratom a k spokojnosti všetkých vyriešime!
Ak budete balíček vracať cez náš formulár v sekcii Vrátenie a reklamácia a my následne označíme, že tovar k nám už dorazil, potvrdíme Vám to automatickým e-mailom a všetko bude v poriadku, môžete sa spoľahnúť, že ten deň odošleme aj peniaze. Všeobecne platí, že sa vrátené balíčky snažíme spracovať do dvoch týždňov - a to vrátane dopravy k nám.