Časté otázky

Môžem si objednať viac veľkostí/kusov oblečenia medzi ktorými si nedokážem vybrať?

Áno, samozrejme. Tovar nám môžete zdarma a bez problémov vrátiť, stačí vyplniť formulár uvedený na stránke Vrátenie a reklamácia.

Potrebujem zrušiť objednávku, ako na to?

Zavolajte nám, prípadne napíšte e-mail. Ak je Vaša objednávka už uhradená, pošlite nám prosím aj číslo účtu, na ktoré si budete priať peniaze vrátiť. Ak bola objednávka už expedovaná, najjednoduchšie vec, ktorú môžete urobiť je nerobiť nič, teda objednávku nepreberať. Balíček sa k nám následne vráti a my v nadväznosti na to sprocesujeme prípadné vrátenie peňazí.

Už som objednávku odoslal, ale potrebujem v nej urobiť nejaké zmeny. Ako na to?

Zavolajte nám, prípadne napíšte e-mail. Rozhodne ale dlho nečakajte, ako naša expedícia, tak aj prepravcovia s ktorými spolupracujeme, sú rýchli ako blesk.

Môžem si u vás rozpracovanú objednávku (košík) uložiť a neskôr sa k nej vrátiť?

Áno, ak objednávku vytvárate v štandardnom (nie inkognito) režime prehliadača, prípadne u nás máte vytvorenú registráciu a tovar do košíka vkladáte po prihlásení, zostanú Vaše vybrané výrobky v košíku aj v prípade, že objednávku ihneď nedokončíte.

Nejde mi uplatniť zľavový kód z darčekovej poukážky. Ako mám postupovať?

Ideálne nám kód odfoťte a pošlite e-mailom, pozrieme sa na to.

Mám nákup za viac ako 50 EUR, ale po uplatnení darčekovej poukážky musím platiť dopravu. Prečo?

Náš systém bohužiaľ nedokáže zohľadniť cenu darčekovej poukážky, iba celkovú zostávajúcu sumu k úhrade. Za nákup v hodnote nad 50 EUR ale platiť dopravu rozhodne nebudete. Ak sa Vám ale cena dopravy v košíku napriek tomu objaví, prosím, kontaktujte nás a celú vec vyriešime.

Tovar, ktorý som si vybral(a), nie je skladom a nejde vložiť do košíka, môžem si ho aj tak objednať?

Nastavte si prosím "strážneho psa", ktorý Vás bude informovať okamžite, ako tovar opätovne naskladníme.

U niektorých druhov tovaru nie je možné u veľkosti, ktorú normálne nosím, zvoliť strážneho psa. Prečo?

Pravdepodobne ide o tovar z limitovanej sezónnej kolekcie, ktorý už nebudeme opätovne ponúkať.

Môžem poslať objednávku niekomu ako darček? Čo mám pre to urobiť? Ponúkate prípadne aj darčekové balenie?

Objednávku môžete vytvoriť s odlišnou dodacou a fakturačnou adresou. Keď navyše ako e-mail dodacej adresy napíšete ten Váš, obdarovaný sa vôbec nič nedozvie - aj faktúru totiž posielame elektronicky, do balíčka ju neprikladáme.

Špeciálne darčekové balenie bohužiaľ neponúkame, vzhľadom k počtu objednávok to nie je v možnostiach našej expedície.

Čo robiť, ak sa nemôžem dovolať na predajňu?

Kolegovia toho majú v tom momente evidentne veľa. Skúste to prosím buď neskôr, prípadne sa nám ozvite písomne na info@gentlemanstore.sk.

Ako sa môžem prihlásiť k odberu newsletterov?

Veľmi jednoducho - prihlasovací formulár nájdete v dolnej časti nášho webu.

Vzťahujú sa zľavy aj na už zlacnený tovar?

Nie, na už zlacnený tovar sa ďalšie akčné ponuky nevzťahujú.

Dokedy môžem tovar vrátiť?

Nepotrpíme si na zákonných 14 dní, pretože sa to niekedy ani nedá stihnúť. U nás môžete tovar vrátiť do 90 dní od doručenia objednávky.

Prečo nemôžem tovar jednoducho vymeniť?

Úplne úprimne: robí nám to neplechu v účtovnom systéme, nesedia nám potom stavy skladov a nejaký ďalší zákazník by sa kvôli tomu mohol hnevať. Peniaze Vám však po obdržaní vráteného tovaru zašleme obratom a vy si tak budete môcť pokojne objednať to, za čo by ste ho inak vymenili.

Ako mám teda postupovať keď chcem len inú veľkosť/iný tovar?

Všetko pekne pohromade nájdete na stránke Vrátenie a reklamácia na našom webe. 

My Vám hneď potom, ako tovar obdržíme, vrátime peniaze na Vami zvolený účet. Správnu veľkosť či iný tovar si potom, prosím, objednajte ako novú objednávku.

Musím pri vrátení tovaru platiť poštovné?

Nemusíte, vrátenie tovaru je u nás zdarma. Stačí vyplniť formulár v sekcii Vrátenie a reklamácia kde sa taktiež dozviete presný postup a možnosti vrátenia tovaru.

Tovar mi z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje a potrebujem ho vrátiť. Ako mám postupovať?

Všetko pekne pohromade nájdete na stránke Vrátenie a reklamácia na našom webe. 

My Vám hneď potom, ako tovar obdržíme, vrátime peniaze na Vami zvolený účet. Správnu veľkosť či iný tovar si potom, prosím, objednajte ako novú objednávku.

Za ako dlho bude vrátenie tovaru spracované na vašej strane? Kedy budem mať peniaze späť na účte?

Vrátené objednávky spracovávame raz týždenne. Peniaze posielame späť ešte ten istý deň, kedy vrátenie spracujeme. V súčte s dobou prepravy späť k nám to zvládneme poväčšine do týždňa, v sporadických prípadoch do dvoch.

Za ako dlho mi tovar dorazí?

Pokiaľ je Vami objednaný tovar v momente objednávky skladom odošleme ho hneď nasledujúci pracovný deň. Je jasné, že aj u nás sa môže niečo zadrhnúť, ale musela by to byť naozaj veľká náhoda. Tovar Vám následne prepravná spoločnosť, s ktorou spolupracujeme, doručí v priebehu 2-3 pracovných dní.

Koľko u vás stojí doprava balíka?

Všetky informácie o cene a možnostiach dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.

Môžem si odoslanie objednávky o pár dní odložiť tak, aby mi vyhovoval termín doručenia?

Áno, len nám o tom dajte prosím vedieť, ideálne s jasnou poznámkou v objednávke, v ktorej uvediete, kedy si prajete tovar odoslať.

Ako dosiahnem na dopravu zdarma?

Dopravu zdarma poskytujeme pri všetkých objednávkach v celkovej hodnote nad 50 EUR.

Za ako dlho bude objednávka po zaplatení vyexpedovaná?

Ak je Vami objednaný tovar skladom, odošleme ho nasledujúci pracovný deň po pripísaní platby.

Akými spôsobmi je u vás možné objednávku uhradiť?

Objednávku je možné uhradiť platobnou kartou (vrátane Apple Pay), prípadne na dobierku.

Ako mám uplatniť darčekovú poukážku respektíve zľavový kód?

Zľavový kód môžete uplatniť priamo v košíku pri objednávke. V prípade darčekovej poukážky je postup úplne rovnaký - aj na nej totiž nájdete zľavový kód.

Pri zľavových kódoch v rámci našich špeciálnych ponúk a akcií sa snažíme platnosť kódu vždy výslovne uvádzať. Pri darčekových poukážkach platí, že ich platnosť je minimálne jeden rok od dátumu zakúpenia.

Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou. Ako mám teraz postupovať?

Ak sa Vám nepodarilo platbu kartou zdarne vykonať na prvý pokus, poslali sme Vám e-mailom odkaz, cez ktorý sa o to môžete pokúsiť znova. Ak to ani potom neprebehne úspešne, kontaktujte nás prosím a my Vám spôsob platby zmeníme - napríklad na starú dobrú dobierku.

Ako sa dozviem, že moja platba kartou bola v poriadku prijatá?

Asi tak, že Vám hneď nasledujúci pracovný deň pošleme potvrdzujúci e-mail, že sme tovar odoslali.

Je u vás možné využiť možnosť odložených platieb?

Nie, túto možnosť v súčasnosti neponúkame.

Ako sa mám orientovať vo vašich tabuľkách veľkostí - ide o miery postavy alebo miery oblečenia?

Miery uvádzané v tabuľkách veľkostí sú spravidla mierami oblečenia, nie postavy. Pre ideálny výber je preto napríklad v prípade, že si chcete zaobstarať bundu, nutné počítať aj s ďalšími vrstvami.

Výnimkou sú tabuľky veľkostí košieľ, tu ide o miery postavy. V ostatných prípadoch sa snažíme v situácii, keď ide o miery postavy, túto skutočnosť v tabuľke výslovne uvádzať.

Môžem si u vás objednať košeľu na mieru?

Nie, na košele na mieru sa nešpecializujeme. Platí ale, že látky, ktoré pri výrobe našich dobre sediacich košieľ John & Paul používame, sa môžu s tými, z ktorých sa vyrábajú košele na mieru, smelo rovnať.

Ako mám prať u vás zakúpené oblečenie?

Vždy vychádzajte z informácie na štítku, prípadne z informácie uvedenej v popise daného kusu oblečenia.

Ako si mám vybrať správnu veľkosť topánok?

Vychádzajte zo svojej obvyklej veľkosti a korigujte ju informáciou, ktorú nájdete v popise produktu - ak majú Vami predvybrané topánky nejakým spôsobom nezvyčajné číslovanie, tak túto informáciu v popise uvádzame. A keď sa náhodou na prvýkrát netrafíte, vôbec nič sa nedeje, topánky môžete bez problémov vrátiť a objednať si správnu veľkosť.

Môžem si u vás objednať vzorku kolínskej či parfumu?

Áno, vzorky vôní štandardne ponúkame. Pre objednanie rozkliknite detail produktu a vyberte variant vzorku, zvyčajne s objemom 1-2 ml.

Čo mám robiť, keď sa mi zlomila skrutka kľúčenky Orbitkey?

Napíšte nám prosím e-mail alebo zavolajte. Pripravte si číslo objednávky, aby sme mohli overiť, že išlo skutočne u nákup u nás. My reklamáciu následne posúdime a pošleme Vám novú skrutku.

Pokiaľ nejde o reklamáciu (prípadne nejde o kľúčenku zakúpenú u nás), môžete si u nás skrutku individuálne objednať za 12,90 EUR. Aj v takom prípade nás prosím kontaktujte.

Za ako dlho budú doplnené veľkosti košieľ stálej kolekcie, ktoré teraz nie sú skladom?

To Vám bohužiaľ nevieme presne povedať, pretože to je veľmi individuálne podľa obdobia, kedy nám košele dôjdu a rady ďalších faktorov. Vždy si však môžete nastaviť strážneho psa, ktorý Vás ihneď po naskladnení bude o tejto skutočnosti informovať.

Je možné objednať si nejaký produkt vami ponúkaného výrobcu aj napriek tomu, že práve tento kus nemáte v sortimente?

Zvyčajne áno, hoci to asi nebude s naším štandardným bleskovým dodaním. Pokiaľ ale vydržíte do budúceho naskladnenia, kontaktujte nás a určite to nejako vymyslíme.

Ako prebieha rekonštrukcia topánok? A koľko stojí?

Všetky informácie o možnostiach opravy a rekonštrukcii rámových topánok nájdete na stránke Najčastejšie otázky ohľadom rekonštrukcie rámových topánok.

Viete zariadiť opravu/renováciu ďalších produktov, ako napríklad kožených peňaženiek?

V súčasnosti bohužiaľ nie.

Ponúkate tovar len pre mužov?

Výhradne áno, naším hlavným cieľom je totiž, aby sa u nás každý muž vybavil od hlavy až po päty, od oblečenia až po kúpeľňu. Čas od času u nás ale nájdete aj limitované dámske verzie niektorých výrobkov, napríklad kľúčenky Orbitkey.

Ako dlhú ponúkate na tovar záruku?

Na väčšinu tovaru ponúkame štandardnú dvojročnú záruku. Pri niektorých výrobcoch, napr. pri výrobkoch austrálskej značky Bellroy, je ale táto lehota predĺžená na tri roky.

Ako môžem tovar reklamovať?

Otvorte sekciu Vrátenie a reklamácia na našom webe a postupujte podľa informácii tam uvedených.

My Vám hneď potom, ako tovar obdržíme a posúdime oprávnenosť reklamácie, vrátime peniaze na Vami zvolený účet.

Je potrebný originálny obal k reklamácii tovaru?

Nie, originálny obal k reklamácii vyžadovať ani nemôžeme.

Ako mám reklamovaný tovar zabaliť? Mám prípadne niečo priložiť?

Tovar zabaľte jednoducho tak, aby sa pri preprave nezničil, teda napríklad slamený klobúk neskladajte, ale dajte ho do veľkej škatule, v prípade krehkého tovaru potom tento v balíku vysteľte vhodným fixačným materiálom - dobre poslúžia napríklad staré noviny.

Za ako dlho moju reklamáciu spracujete?

Hneď ako to len bude možné. Pokiaľ je riešením reklamácie vrátenie peňazí, vybavíme to maximálne do dvoch týždňov. Pokiaľ sa jedná o opravu, budeme Vás o jej rýchlosti informovať. Vždy však ctíme zákonnú 30-dňovú lehotu.

Tovar (balík) mi dorazil poškodený. Čo teraz?

Ak je to viditeľné už napr. z poškodenia krabice, balík od prepravcu nepreberajte, len nás kontaktujte. My sa s prepravcami dohodneme a k Vám medzitým vyšleme nový balík. Pokiaľ závadu zistíte až po rozbalení, napíšte nám, všetko obratom a k spokojnosti všetkých vyriešime!

Za ako dlho mi prídu peniaze späť na účet?

Ak budete balíček vracať cez náš formulár v sekcii Vrátenie a reklamácia a my následne označíme, že tovar k nám už dorazil, potvrdíme Vám to automatickým e-mailom a všetko bude v poriadku, môžete sa spoľahnúť, že ten deň odošleme aj peniaze. Všeobecne platí, že sa vrátené balíčky snažíme spracovať do dvoch týždňov - a to vrátane dopravy k nám.

Preferujete osobný kontakt? Radi vám pomôžeme

+420 605 260 100
info@gentlemanstore.sk