Baxter Of California — Exfoliating Body Bar (28 g)

Cestovné tuhé mydlo s peelingom
8.90 €
Skladom, doručíme v utorok 6. 5. Platí v prípade platby kartou online alebo dobierkou a dopravy SPS.  
Doprava nad 50 EUR zdarma Doprava nad 50 EUR zdarma
Rýchle doručenie Rýchle doručenie
90 dní na vrátenie alebo výmenu 90 dní na vrátenie alebo výmenu
Popis produktu

Ošúpaný aj na cestách. Šetrné mydlo s peelingom v cestovnom balení je to pravé orechové, keď sa cez deň opaľujete a v noci kúpete.

Na čo je to dobré?

Bežné mydlá z vás zmyjú špinu bežného dňa. Pokožka však zostáva stále rovnaká - čo je, čuduj sa svete, nevýhoda. Toto mydlo od Baxtera si poradí aj s tou: nežne z nej totiž odstraňuje prebytočné odumreté bunky. Budete tak ešte čistejší, navyše sa vám bude v byte menej prášiť. Teraz dostupné v šikovnom cestovnom balení s hmotnosťou necelých 30 gramov.

Prečo to funguje?

Hlavnú úlohu tu hrajú dve látky: tzv. jojoba meal, ktorá je známy a spoľahlivý peelingový agent, a drvené olivové semienka. Na jednu stranu sa vám teda dostane jemného, ​​ale účinného peelingu, na strane druhej sa vám zregenerujú bunky a budete bez preháňania hladkí ako had po vyzlečení starej kože. Navyše sa vám dostane jemnej arómy cédrového dreva a machu.

Ako ho použiť?

Rovnako ako bežné mydlá. Najprv navlhčite samotné mydlo, napeňte do rúk a vmasírujte na celé mokré telo v sprche. Peeling je šetrný na telo, tvári sa preto vyhnite - tej by sa to veľmi nepáčilo. Je možné používať denne.

Hmotnosť: 28 g

Vyrobené v Kalifornii.

Hodnotenie
+ Pridať hodnotenie
Zloženie

SODIUM PALM KERNELATE, SODIUM PALMATE, WATER, POTASSIUM PALM KERNELATE, PALM KERNEL ACID, PUMICE, FRAGRANCE, POTASSIUM PALMATE, COCONUT ACID, SODIUM GLUCONATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED POWDER, GLYCERIN, PALM ACID, SODIUM CHLORIDE, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), OLEA EUROPAEA (OLIVE) SEED POWDER, YELLOW 7, IRON OXIDES, GREEN 5.

O značke

História značky Baxter of California sa začala písať v roku 1965, kedy istý Baxter Finley narazil na problém, ktorý sme donedávna riešili tiež: a to, že nemohol nájsť kvalitnú pánsku kozmetiku, ktorá by mu pomohla vyniknúť. Začal teda vyrábať vlastné prípravky s ktorými postupne pokryl všetky mysliteľné pánske potreby spôsobom, ktorý jeho značke zabezpečil takmer okamžitú popularitu.