Jesenné leňošenie na vidieku

10.11. 2022, Filip Proučil
Jesenné leňošenie na vidieku

Jeseň je skvelé ročné obdobie hneď z niekoľkých dôvodov. U nás napríklad preto, že pre vás vždy chystáme množstvo noviniek. Či už to sú nové kolekcie, inšpiratívne outfitové newslettre alebo napríklad naše jesenné editoriály.

Tentokrát sme jesenné fotenie chceli urobiť trochu inak. Oslovili sme preto naše tri spriatelené obchody s ponukou spolupráce a vybrali si produkty, ktoré nám pekne zapadli do nášho konceptu. Okrem pánskych outfitov sme tentokrát nachystali aj tie dámske. Tiež sme zapracovali na interiérovom dizajne, vďaka čomu sú výsledky skutočne maximálne vydarené.

Za foťák sme povolali úspešného českého fotografa Tomáša Třeštíka. S Tomášom sme už niekoľkokrát spolupracovali, sám je fanúšikom značky Barbour a bol tvárou nášho jesenného editoriálu v minulom roku. Nám sa zase páči jeho tvorba, preto bola ďalšia spolupráca len otázkou času.

Na celom fotení sa teda podieľalo celkom deväť ľudí a tri obchody: Nila, Helveti a nábytok Barrington. Všetkým za to patrí obrovská vďaka!

Fotiť sme vyrazili na sever Čiech - do Jizerských hôr. Príroda bola krásne sfarbená, lístie hralo všetkými farbami, bola hmla a občas pršalo. Proste krásna jesenná atmosféra so všetkým, čo k tomu patrí.

Nebudeme to zbytočne ďalej zdržiavať, pohodlne sa usaďte a pozrite sa na výsledok.

Foto: Tomáš Treštík
Styling a kreatívny dozor: Filip Proučil & Filip Pavlík
Vizáž: Lucia Nováková Langerová
Produkcia: Filip Proučil




Matej má na sebe:

  • Tweedové sako Walker Slater
  • Ľanovú košeľu Portuguese Flannel v modrej farbe
  • Menčestrové nohavice Barbour
  • Vlnenú bekovku Stetson
  • Koženú víkendovú tašku od Barbour

Matej má na sebe:

Matej má na sebe:

Matej má na sebe:

Matej má na sebe: 

Matej má na sebe: 

Matej má na sebe: 

Matej má na sebe: 

Páčil sa vám článok? Zdieľajte!

Filip Proučil

Filip Proučil

Autor článku

Content marketér a správca našich sociálnych sietí, certifikovaný stylista, neúnavný lovec inšpirácie, fanúšik designu a svetových filozofií. Hľadač toho, čo nás presahuje. Jednoducho svieži vietor v našom marketingu.

Zaujíma vás viac? Chcete sa niečo spýtať?

  • J
    Ja 09.12.2022
    Chlapci mať na to peniaze, vedel by som sa u Vás obliecť.