Tvárové sérum na problematickú pleť Baxter of California (50 ml)

Tvárové sérum na problematickú pleť Baxter of California (50 ml)

29.90 €
Skladom, doručíme vo štvrtok 4. 4. Platí v prípade platby kartou online alebo dobierkou a dopravy SPS.  
Doprava nad 50 EUR zdarma Doprava nad 50 EUR zdarma
Rýchle doručenie Rýchle doručenie
90 dní na vrátenie alebo výmenu 90 dní na vrátenie alebo výmenu
Popis produktu

Silné a koncentrované tvárové sérum Baxter of California na problematickú pleť.

Na čo je to dobré?

Preventívne pomáha proti akné tým, že ničí baktérie, ktoré sú za jeho vznik zodpovedné, zároveň pleť osviežuje a tonizuje, pomáha hojiť drobné ranky a celkovo prispieva k jej zdravšiemu a mladistvejšiemu vzhľadu. Vďaka ľahkému zloženiu neupcháva póry.

Prečo to funguje?

Vďaka obsahu beta hydroxykyselín (preto to BHA v názve), ktoré bojujú proti začervenaniu a zároveň čistia póry, osviežujúcemu kofeínu a vitamínu E, ktorý má upokojujúce a revitalizačné účinky.

Ako ho použiť?

Umyte tvár na to určeným mydlom, osušte, naneste sérum do dlaní a vmasírujte na tvár, ideálne ako prvú vrstvu pred použitím hydratačného krému. Ak ho budete používať ráno, odporúčame kombináciu s krémom s ochranným SPF faktorom.

Objem: 50 ml

Vyrobené v Kalifornii

Hodnotenie
+ Pridať hodnotenie
Zloženie

AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, BIS-PEG-18 METHYL ETHER DIMETHYL SILANE, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, TRIETHANOLAMINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAFFEINE, SALICYLIC ACID, VIGNA ACONITIFOLIA SEED EXTRACT, TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE, MENTHOL, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYALURONATE, PENTYLENE GLYCOL, HYDROLYZED SOY PROTEIN, PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, TRIDECETH-6, TOCOPHERYL ACETATE, BHT.

O značke

História značky Baxter of California sa začala písať v roku 1965, kedy istý Baxter Finley narazil na problém, ktorý sme donedávna riešili tiež: a to, že nemohol nájsť kvalitnú pánsku kozmetiku, ktorá by mu pomohla vyniknúť. Začal teda vyrábať vlastné prípravky s ktorými postupne pokryl všetky mysliteľné pánske potreby spôsobom, ktorý jeho značke zabezpečil takmer okamžitú popularitu.