Baxter of California — Shave Tonic (120 ml)

Tonikum pred a po holení
19.90 €
Nie je skladom na predajni Nie je skladom, dostupnosť: Nie je dostupné Informujte ma, keď bude tovar na sklade
Doprava nad 50 EUR zdarma Doprava nad 50 EUR zdarma
Rýchle doručenie Rýchle doručenie
90 dní na vrátenie alebo výmenu 90 dní na vrátenie alebo výmenu
Popis produktu

Osviežujúce tonikum Baxter of California s ktorým sa oholíte najlepšie, ako to len ide.

Na čo je to dobré?

Na ochranu a posilnenie pokožky, na prevenciu zarastajúcich fúzov a samozrejme na boj proti podráždeniu pokožky. Použiteľné ako pred, tak po holení.

Prečo to funguje?

Upokojujúca kombinácia esenciálnych olejov z rozmarínu, eukalyptu, gáfru a mäty chladia a vyrovnávajú pH, vitamíny A, D a E zasa pokožku hydratujú a chránia.

Ako ho použiť?

Pred holením: čistý uterák namočte v horúcej vode, vyplákajte a následne naň aplikujte tonikum. Uterák potom zhruba na 30 sekúnd priložte na tvár, vyhnite sa očiam. Nevymývajte.

Po holení: postupujte rovnako, len použite studenú vodu.

Použiteľné aj bez uteráka, v takom prípade jednoducho po holení naneste priamo na tvár. Opäť sa vyhnite očiam, opäť nevymývajte.

Objem: 120 ml

Vyrobené v Kalifornii

Hodnotenie
+ Pridať hodnotenie
Zloženie

AQUA (WATER), DENATURED ALCOHOL, MENTHOL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF OIL, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, CAMPHOR, POLYSORBATE 20, POLYSORBATE 80, MENTHA VIRIDIS (SPEARMINT) LEAEF OIL, SODIUM POLYACRYLATE, HYDROGENATED POLYDECENE, PROPYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, BUTYLPARABAN, PROPYLBARABEN, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE (VIT. E), RETINYL PALMITATE (VIT. A), CHOLECALCIFEROL (VIT. D), CI 42090 (FD & C BLUE #1), CI 19140 (FD & C YELLOW #5)

O značke

História značky Baxter of California sa začala písať v roku 1965, kedy istý Baxter Finley narazil na problém, ktorý sme donedávna riešili tiež: a to, že nemohol nájsť kvalitnú pánsku kozmetiku, ktorá by mu pomohla vyniknúť. Začal teda vyrábať vlastné prípravky s ktorými postupne pokryl všetky mysliteľné pánske potreby spôsobom, ktorý jeho značke zabezpečil takmer okamžitú popularitu.